TIDER för 2017

Inga yogaCORE-mama kurser under våren 2017

Det finstilta: Anmälan är bindande, personlig och kan inte överlåts helt eller delvis samt gäller endast för aktuell kurs under given tidsperiod. Missade kurstillfällen kan inte tas igen vid annat tillfälle och ingen återbetalning görs för missade kurstillfällen. Det är inte heller möjligt att begära kursavgiften tillbaka oavsett skäl (sjukdom, flytt, graviditet eller annat). Undantag görs endast vid allvarligare skador och sjukdom (uppvisande mot sjukintyg).

YogaCORE-mama

YogaCORE-mama baseras på YogaCORE men är något lugnare och anpassad för en kropp som precis gått igenom en graviditet och en förlossningen. Passen är lågintensivträning för att successivt, långsamt och noggrant bygga upp kroppen.

Min YogaCORE-mama vill hjälpa dig att:

  •  Få ihop din magmuskeldelning
  • Stärka ditt bäckenbotten
  • Rätta till din hållning genom att stärka ryggen och öppna upp bröstkorgen
  • Snygga till armar, ben, rumpa
  • Förbättra och reglera ditt andningssystem genom djupandningstekniker
  • Understryka säkerhet och kroppsmedvetenhet

Efter ett pass hos mig kommer du känna dig mer avslappnad, skönt utsträckt och starkare.

YogaCORE-mama riktar sig till dig som fått ok från barnmorskan att börja träna igen efter förlossningen. Känner du att du har bra kroppskännedom och vill börja tidigare går det också bra. När din bebis börjar krypa är det svårare att hänga med på klassen så jag rekommenderar dig att delta någon gång innan bebis är så stor att hon/han kryper.

Kom ihåg det blir mer träning hos mig än om du stannar hemma.

Är ni en mamma-grupp som vill ha en egen tid för bara er grupp som

YogaCORE-mama baseras på YogaCORE men är något lugnare och anpassad för en kropp som precis genom gått en graviditet och en förlossningen.

Min YogaCORE vill hjälpa dig att:

  • Få ihop din magmuskeldelning
  • Stärka ditt bäckenbotten
  • Rätta till din hållning genom att stärka ryggen och öppna upp bröstkorgen
  • Snygga till armar, ben, rumpa
  • Förbättra och reglera ditt andningssystem genom djupandningstekniker
  • Understryka säkerhet och kroppsmedvetenhet

Efter ett pass hos mig kommer du känna dig mer avslappnad, skönt utsträckt och starkare.

YogaCORE-mama riktar sig till dig som fått ok från barnmorskan att börja träna igen efter förlossningen. När din bebis börjar krypa är det svårare att hänga med på klassen så jag rekommenderar dig att delta någon gång innan bebis är så stor att hon/han kryper.

Kom ihåg det blir mer träning hos mig än om du stannar hemma.

Är ni en mamma-grupp som vill ha en egen tid för bara er grupp som kontakta mig så ordnar vi det. Jag har haft flera privata mamma-grupper som varit väldigt uppskattade av såväl mamma-gruppen som av mig. anna(a)yogamala.se